طرز تهیه ژله با ماست بدون شیر و گلوکز و قند و شکر ساده و سریع

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه ژله با ماست بدون شیر و گلوکز و قند و شکر ساده و سریع
ن : لیلا تهامی ت : چهار شنبه 21 دی 1401 ز : 2:51 | +

طرز تهیه ژله با ماست

ژله با ماست نی نی سایت فیلم طرز تهیه ژله ماست طرز تهیه ژله دورنگ با ماست طرز تهیه ژله خرده شیشه با ماست ژله ماست و خیار طرز تهیه ژله با شیر و آب جوش ژله ماست و خامه طرز تهیه ژله با خامه

طرز تهیه ژله با ماست با نکات و فوت و فن های تهیه ژله، برای آماده سازی این دسر شیک و خاص مجلسی نیاز به مهارت خاصی ندارید و به راحتی می‌توانید آن را در منزل تهیه کنید و سفره مهمانی خود را به زیبایی هر چه تمام تزیین کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ژله با ماست در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

 
مواد لازم برای تهیه ژله
پودر ژله با طعم دلخواه یک بسته
آب جوش یک لیوان
خامه نصف لیوان
ماست نصف لیوان

طرز تهیه ژله با ماست

 
 

مرحله اول

برای شروع پودر ژله را درون یک لیوان آب جوش مخلوط کنید آب را در حدی هم بزنید که تمام ذرات ژله درون آن حل شود. برای اینکه کیفیت کار شما بیشتر شود آن را به صورت بن ماری روی بخار کتری حل کنید.

 
 

مرحله دوم

آبی که با پودر ژله مخلوط می شود باید کاملاً شفاف شود. نصف لیوان خامه را با نصف لیوان ماست مخلوط کنید تا مواد را هم بزنید تا کاملا یکدست شوند و صبر کنید تا مخلوط خامه به دمای محیط برسد.

 
 

مرحله سوم

زمانی که می‌خواهید محلول پودر ژله را با ماست و خامه مخلوط کنید باید هر دو به دمای محیط رسیده باشند. بعد از مخلوط کردن مواد آن ها را هم بزنید، سپس درون قالب مورد نظر ریخته و در یخچال قرار دهید تا ببندد.

 
 

مرحله چهارم

بعد از آماده شدن با سلیقه خود ژله را تزیین کنید. توجه داشته باشید برای تهیه ژله نباید از ماست ترش استفاده کنید. هنگام مخلوط کردن مواد باید هر دو به دمای محیط رسیده باشند وگرنه ژله می برد.

 

منبع: گروه آشپزی تمشک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com